1. דרישות המערכת להתקנה / עבודה באתר התשלומים של מס"ב
 
  • מחשב PC עם גישה לאינטרנט.
  • מערכת הפעלה  WIN 7 ומעלה.
  • דפדפנים אפשריים : Explorer 10 ומעלה או Chrome.
  • קובץ בהתאם למבנה מס"ב.
  • אמצעי חתימה אלקטרוני למורשה חתימה בארגון (MiniKey).
  • אישורי אבטחה למשתמש (הגדרת המשתמש כ"מנהל מקומי" במחשב).
  • אישורי אבטחה להעלאת קובץ (הוספת כתובת אתר התשלומים לאזור "אתרים מאובטחים". להנחיות, לחץ כאן).

 



 


3. חיבור לאתר התשלומים עם מחשב חדש של לקוח קיים
 
כדי לעבוד באתר התשלומים של מס"ב ממחשב חדש / אחר, ממנו לא בוצעה כניסה לאתר התשלומים יש להתקין תוספים והתקני מערכת שיאפשרו זיהוי אמצעי החתימה, להורדת קובץ התקנה לחץ כאן.
 
לאחר ההורדה יש לוודא כי אמצעי החתימה אינו מחובר למחשב ולהפעיל את הקובץ שהורד ע"מ להתחיל את ההתקנה.
בסיום ההתקנה יש לחבר את אמצעי החתימה לשקע USB במחשב ולהיכנס לאתר התשלומים.
 
בכניסה בפעם הראשונה, לפני ביצוע העברת קבצים, יש להוסיף את אתר התשלומים לאזור "אתרים מאובטחים" בדפדפן, להנחיות לביצוע פעולה זו, לחץ כאן.

 


4. שכחתי סיסמה
 
איפוס סיסמה מחייב הגדרה מחודשת של אמצעי החתימה שכוללת מספר שלבים -
  1. קבלת דוא"ל מהסיוע הטכני של מס"ב שכולל קוד משתמש וסיסמא (הדוא"ל ישלח לכתובת הרשומה במס"ב בלבד).
  2. כניסה לאתר התשלומים של מס"ב באמצעות הקוד והסיסמא שהתקבלו במייל (אמצעי החתימה חייב להיות מנותק מהמחשב בשלב זה).
  3. קביעת סיסמה חדשה.
  4. בסיום קביעת הסיסמא יתבצעו מספר פעולות אוטומטיות שלאחריהן יופיע ע"ג המסך טופס "הודעה על מפתח ציבורי " , יש להדפיסו ולשלוח למס"ב חתום ע"י המורשים כדין בהתאם לאישור זכויות חתימה שהועברו למס"ב.

לצורך קבלת דוא"ל עם קוד משתמש וסיסמא זמניים (כמפורט בסעיף 1),  יש להתקשר לסיוע הטכני - 035111540.


 


5. מתקבלת הודעה של הקלדת סיסמה שגויה למרות הקלדת הסיסמא הנכונה
לאחר 3 ניסיונות הקלדת סיסמה שזוהתה כלא נכונה אמצעי החתימה ננעל ל10 דקות ולא ניתן לבצע ניסיונות כניסה נוספים בזמן זה, ניסיון נוסף יש לבצע לאחר ניתוק אמצעי החתימה מהמחשב וביצוע כיבוי מלא של המחשב והפעלתו מחדש.
 
במקרה ולאחר הפעולות הנ"ל עדיין מתקבלת הודעה על סיסמה שגויה יש צורך לבצע הגדרת אמצעי חתימה מחדש, למידע נוסף לחץ כאן.

 


6. העלאת קובץ נכשלת (הודעת שגיאה 27)
 
במקרה וניסיון העלאת קובץ נכשל יש להוסיף את אתר התשלומים לאזור "אתרים מאובטחים" בדפדפן.
 להסבר לגבי אופן הוספת האתר לאזור "אתרים מאובטחים", לחץ כאן
 

 


7. המחשב שלי לא מזהה את אמצעי החתימה (מיניקי - Minikey)
 

קיימות מספר אפשרויות למצבים בהם המחשב לא מזהה את רכיב ה MiniKey.
להלן מס' פתרונות מוצעים :

  1. יש לוודא שרכיב ה MiniKey מחובר לשקע USB במחשב בצורה תקינה.
    במידה והוא מחובר, יש להוציאו ולחברו לשקע USB אחר.
  2. יש לוודא שלא מחוברים אמצעי חתימה נוספים / אחרים למחשב.
    במידה וכן, יש לנתקם מהמחשב.
  3. במידה ולאחר הפעולות בסעיפים הקודמים אמצעי החתימה עדיין לא מזוהה, יש לנתק את אמצעי החתימה מהמחשב, לוודא שלא קיימים אמצעי חתימה נוספים, לכבות את המחשב, להפעיל מחדש, לחבר את הMiniKey ולנסות שוב.

 


8. לא התקבל אישור בבנק לקובץ שהועבר לביצוע
 
יש לפנות ישירות לבנק בו מתנהל החשבון של הארגון ולברר מדוע לא אישרו את התשלום לסכום המופיע בקובץ.

 


9. ביטול קובץ מלא או חלק ממנו לאחר העברתו לביצוע

יש להתקשר למחלקת הביצוע - 03-5111555.


 


10. מידע על קליטת שידורי קבצים

ניתן לקבל את המידע על קליטת שידורי קבצים באמצעות מערכת מידע אוטומטית בטלפון - 03-5111555 (יש להקיש 1 במענה הקולי).




מרכז עזריאלי, בניין A, קומה 1 הרוקמים 26, חולון, מיקוד 5885849