כחלק משיפור השירות במס"ב,  תתאפשר קליטת קבצים עד השעה 14:30.

הוראות שישודרו לאחר מועד זה יבוצעו עם יום ערך הבא.

אנא הימנעו משליחת קבצים לאחר השעה 14:00, על מנת להימנע מחריגות בלוחות הזמנים.

לקוח יקר, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות הרינו לעדכנך, כי בקבלת השירותים ממס"ב אנו רואים אישור לכך, כי קיבלת את הסכמתם של כלל הגורמים אשר המידע אודותיהם מועבר על ידך למס"ב, וכי לא קיימת כל מניעה חוקית או אחרת מלהעבירו. הודעה זו תיכנס לתוקף עם ביצוע פעולה על ידך במערכות מס"ב. תוכל לשנות את אישורך זה באמצעות פניה אלינו תוך 7 ימים ממועד הפעולה.

עדכונכם, כי בהתאם להודעה שפרסם בנק ישראל בנושא ביטול קודי זיהוי, החל מיום 21.4.2026

מס"ב תשגה עבור הבנקים תנועות (חיובים/ זיכויים), שבהם נעשה שימוש בקודי הזיהוי שיבוטלו.

מצ"ב קישור להודעת בנק ישראל הכוללת את רשימת קודי הזיהוי שיבוטלו:

בנק ישראל יוצא במהלך נוסף לפינוי קודי זיהוי שאינם בשימוש | בנק ישראל – הבנק המרכזי של ישראל

נא בדיקתכם והיערכותכם לפינוי הקודים.

חץ שמאל
חץ ימין
סגירה

פניה לממונה פניות הציבור

אנו שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, אפשר לפנות אלינו בדרכים הבאות:

פניה בטופס של שירות הלקוחות

מלאו את פרטיכם בטופס הפניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

פניה למוקד הטלפוני

שעות פעילות מוקדי השירות:

  • יום א’ -ה‘  08:30-16:00
  • ימי ו’, ערבי חג וחול מועד  08:30-12:00

 

פנייה לממונה פניות הציבור

אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות לממונה פניות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה.

נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.

ניתן לפנות באמצעים הבאים:

  • באמצעות טופס מקוון: למעבר למילוי לטופס לחץ כאן.
  • בכתובת:
    ממונה פניות הציבור
    מרכז סליקה בנקאי בע"מ
    הרוקמים 26 , חולון, מיקוד 588584
    מרכז עזריאלי חולון, בניין D, קומה 10