כחלק משיפור השירות במס"ב,  תתאפשר קליטת קבצים עד השעה 14:30.

הוראות שישודרו לאחר מועד זה יבוצעו עם יום ערך הבא.

אנא הימנעו משליחת קבצים לאחר השעה 14:00, על מנת להימנע מחריגות בלוחות הזמנים.

לקוח יקר, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות הרינו לעדכנך, כי בקבלת השירותים ממס"ב אנו רואים אישור לכך, כי קיבלת את הסכמתם של כלל הגורמים אשר המידע אודותיהם מועבר על ידך למס"ב, וכי לא קיימת כל מניעה חוקית או אחרת מלהעבירו. הודעה זו תיכנס לתוקף עם ביצוע פעולה על ידך במערכות מס"ב. תוכל לשנות את אישורך זה באמצעות פניה אלינו תוך 7 ימים ממועד הפעולה.

עדכונכם, כי בהתאם להודעה שפרסם בנק ישראל בנושא ביטול קודי זיהוי, החל מיום 21.4.2026

מס"ב תשגה עבור הבנקים תנועות (חיובים/ זיכויים), שבהם נעשה שימוש בקודי הזיהוי שיבוטלו.

מצ"ב קישור להודעת בנק ישראל הכוללת את רשימת קודי הזיהוי שיבוטלו:

בנק ישראל יוצא במהלך נוסף לפינוי קודי זיהוי שאינם בשימוש | בנק ישראל – הבנק המרכזי של ישראל

נא בדיקתכם והיערכותכם לפינוי הקודים.

חץ שמאל
חץ ימין
סגירה

נציג/ת POC (Point of Contact) ללקוחות עסקיים פוטנציאליים

מחלקה

מחלקת שירות לקוחות

מספר משרה

מספר משרה 3005

סוג משרה

משרה מלאה

מיקום

מרכז עזריאלי, הרוקמים 26, חולון

הגשת מועמדות

שיתוף המשרה

לחברת מרכז סליקה בנקאי דרוש/ה נציג/ת POC (Point of Contact) ללקוחות עסקיים פוטנציאליים

דרישות התפקיד

  • תואר ראשון / סטודנטים – חובה
  • יכולת תקשורת גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
  • אוריינטציה שירותית ויכולת להסביר תהליכים מורכבים בצורה פשוטה
  • דיוק, אחריות ויכולת עבודה עם נתונים רגישים
  • שליטה בתפעול מערכות CRM וממשקי עבודה מגוונים
  • ניסיון במתן שירות ו/או בתהליכי מכירה ללקוחות עסקיים – יתרון משמעותי
  • יכולת עבודה בצוות ובסביבה מרובת משימות

 

תחומי אחריות:

  • מתן מענה מקצועי ומכירתי ללקוחות עסקיים המתעניינים בשירותי מס"ב
  • מתן הסברים ברורים על מערכות החברה והשירותים המוצעים
  • ליווי אישי של הלקוח לאורך תהליך ההצטרפות, כולל מתן פתרונות בזמן אמת
  • עבודה מול ממשקים פנימיים (תפעול, טכנולוגיה, כספים) להבטחת תהליך חלק
  • בדיקת הסכמים ומסמכים בהתאם לנהלים ולרגולציה
  • הזנת נתונים רגישים למערכת תוך הקפדה על דיוק ואבטחת מידע
  • ניהול משימות במקביל ושמירה על סדר וארגון