כחלק משיפור השירות במס"ב,  תתאפשר קליטת קבצים עד השעה 14:30.

הוראות שישודרו לאחר מועד זה יבוצעו עם יום ערך הבא.

אנא הימנעו משליחת קבצים לאחר השעה 14:00, על מנת להימנע מחריגות בלוחות הזמנים.

התחדשנו באתר חדש !

אנחנו כאן כדי לספק לכם מידע מקצועי, ברור ונגיש.

תשעה באב

יום ראשון ה- 03/08/25

אינו יום עסקים.

לקוח יקר, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות הרינו לעדכנך, כי בקבלת השירותים ממס"ב אנו רואים אישור לכך, כי קיבלת את הסכמתם של כלל הגורמים אשר המידע אודותיהם מועבר על ידך למס"ב, וכי לא קיימת כל מניעה חוקית או אחרת מלהעבירו. הודעה זו תיכנס לתוקף עם ביצוע פעולה על ידך במערכות מס"ב. תוכל לשנות את אישורך זה באמצעות פניה אלינו תוך 7 ימים ממועד הפעולה.

חץ שמאל
חץ ימין
סגירה

פניה לממונה פניות הציבור

אנו מתחייבים לבדוק כל פנייה ביסודיות, במקצועיות ובשקיפות מלאה, ולספק מענה בהקדם האפשרי.

פניה בטופס של שירות הלקוחות

מלאו את פרטיכם בטופס הפניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שעות פעילות מענה טלפוני של מוקדי השירות

  • יום א’ -ה‘  08:30-16:00
  • ימי ו’, ערבי חג וחול מועד  08:30-12:00

מוקד שירות לקוחות

טלפון: 03-5111550

מוקד תמיכה טכנית

טלפון: 03-5111540

מוקד פעולות לביצוע

טלפון: 03-5111555

פנייה לממונה פניות הציבור

אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות לממונה פניות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה.

נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.

ניתן לפנות באמצעים הבאים:
  • בדואר אלקטרוני:
    pniot-tzibur@www.masav.co.il
  • בכתובת:
    ממונה פניות הציבור
    מרכז סליקה בנקאי בע"מ
    הרוקמים 26 , חולון, מיקוד 588584
    מרכז עזריאלי חולון, בניין D, קומה 10

לצורך טיפול יעיל בפנייתכם נודה באם בגוף הפנייה יכללו הפרטים הבאים:

  • מספר טלפון
  • תיאור פרטי הפניה
  • שם הפונה
  • מספר ת.ז
  • כתובת למשלוח תשובה