מומחה שירותים טכניים ואינטגרציה (Technical PS Specialist)
חברת מס"ב מחפשת איש/אשת תמיכה בשירותים טכניים (Technical PS) להובלת התמיכה הטכנית והאינטגרציה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים אל מול מערכות המידע של לקוחותינו. תפקיד זה, משלב יכולת טכנית גבוהה, אוריינטציה שירותיית, הבנה עסקית עמוקה ויכולת עבודה הדוקה עם צוות פיתוח, IT וגורמי חוץ.
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח (2-5 שנים) בתמיכה טכנית או ליווי אינטגרציה בארגון טכנולוגי/פיננסי.
- הבנה מעמיקה בממשקי API ,עבודה עםWeb Services ואינטגרציה בין מערכות.
- ניסיון בעבודה מול SQL – כתיבת שאילתות, ניתוח נתונים.
- שליטה גבוהה בתחזוקה ופתרון בעיות בעולמות Windows ו Linux.
- יכולת פתרון בעיות (Troubleshooting) ברמה גבוהה והבנה מערכתית רחבה.
- כישורי שירות לקוחות מצוינים ויכולת לעבוד מול צוותי IT וגורמים עסקיים כאחד.
- ניסיון בעבודה עם פרוטוקולי תקשורת ואבטחת מידע (SFTP, VPN, TLS) — יתרון משמעותי.
- Hands-on עם גישה פרואקטיבית ויכולת "לרדת לשטח".
- יכולת לנהל מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ולחצים.
- תקשורת מעולה בעברית ובאנגלית — טכנית ועסקית כאחד.
- ניסיון בארגונים פיננסיים (בנקאות, ביטוח, השקעות) או בפתרונות FinTech – יתרון משמעותי.
- נכונות לעבודת תמיכה 24/7.
תחומי אחריות:
- מתן תמיכה טכנית שוטפת למערכות החברה ולשותפים אסטרטגים — פתרון תקלות, ניתוח בעיות מורכבות ותמיכה בתהליכי תפעול.
- ליווי תהליכי אינטגרציה במגוון טכנולוגיות אל מול גורמי חוץ.
- עבודה ותמיכה שוטפת בממשקי API , העברת קבצים בכספות ו SFTP ומסרי MQ.
- כתיבת מסמכי אינטגרציה, הוראות התקנה ותיעוד טכני איכותי.
- הגדרה ויישום דשבורדים להצגת נתונים עסקיים ותפעולים על בסיס מידע גולמי במערכות הארגון.
- עבודה צמודה עם צוותי פיתוח, תשתיות ותמיכה פנימיים להפקת לקחים ושיפור פתרונות במטרה לקצר TTM ולעלות את איכות הפתרונות הקיימים.
- השתתפות בפעילויות Onboarding טכניות ללקוחות חדשים והדרכות Hands-on.
היקף משרה
משרה מלאה
מיקום המשרה
מרכז עזריאלי, הרוקמים 26, חולון
כחלק מתהליך הגיוס נדרשת בדיקת פוליגרף
המשרה פונה לשנים וגברים כאחד