כחלק משיפור השירות במס"ב,  תתאפשר קליטת קבצים עד השעה 14:30.

הוראות שישודרו לאחר מועד זה יבוצעו עם יום ערך הבא.

אנא הימנעו משליחת קבצים לאחר השעה 14:00, על מנת להימנע מחריגות בלוחות הזמנים.

התחדשנו באתר חדש !

אנחנו כאן כדי לספק לכם מידע מקצועי, ברור ונגיש.

תשעה באב

יום ראשון ה- 03/08/25

אינו יום עסקים.

חץ שמאל
חץ ימין
סגירה

מדריך לשינוי סיסמה בתוכנה

שלב 1

מדריך זה נותן מענה ללקוח המעוניין לשנות את סיסמתו / שכח את סיסמתו בתכנת החיובים של מס"ב.

    • בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:
      במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום
      – יש לעבור ישירות לסעיף 2.
      במקרים של שיכחת סיסמה – יש לפנות בשלב ראשון למחלקת לקוחות לקבלת זיהוי משתמש וסיסמא ראשונית, על גבי טופס נ-לק 277, כמוצג בדוגמה:

שלב 2
    • כניסה למערכת
      יש להיכנס לתכנת מס"ב באמצעות לחיצה כפולה על אייקון התוכנה.

שלב 3
  • כאשר שם המשתמש והסיסמה ברשותך יש לבצע כניסה לתוכנת מס"ב, וללחוץ על "שינוי סיסמא".

     

     

שלב 4
  • בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום -יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה הנוכחית הקיימת.
    במקרים של שיכחת סיסמה – יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה הראשונית, כפי שהתקבל ממס"ב (נ-לק ,277 סעיף 1).את השם משתמש והסיסמה יש להקליד בחלון שנפתח ולהקיש "אישור".

     

שלב 5
  • שינוי סיסמה
    בחלון שנפתח יש להקליד בשתי השורות את הסיסמה החדשה.
    חוקיות הסיסמה: על הסיסמה להיות בין 4-6 ספרות לא עוקבות או זהות יותר מפעמיים ברצף.
    לסיום יש ללחוץ על "אישור".
    יש לשים לב! סיסמה שתישכח תחייב הגדרת המשתמש מחדש כולל משלוח הטפסים החתומים.

     

שלב 6
  • בסיום התהליך
    תתקבל ההודעה: "סיסמא הוחלפה בהצלחה"
    כעת לחץ על כפתור "יציאה".

     

    במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום – התהליך הסתיים עם קבלת ההודעה "סיסמא הוחלפה בהצלחה".

שלב 7
  • במקרים של שיכחת סיסמה –
    יש לציין בעמוד "הודעה על זיהוי משתמשים המורשים לשדר קבצי חיובים והוראות ביצוע" בקובץ ה PDF שקיבלתם, את תאריך שינוי הסיסמא ולהחזירו חתום לפקס שמספרו: 03-5268051.
    יש לוודא את קבלת הטופס וסיום התהליך מול מחלקת לקוחות- 03-5111550.

חזרה לרשימת המדריכים

שלב 8
שלב 1 מתוך 8
עודכן לאחרונה: 14.7.25