כחלק משיפור השירות במס"ב,  תתאפשר קליטת קבצים עד השעה 14:30.

הוראות שישודרו לאחר מועד זה יבוצעו עם יום ערך הבא.

אנא הימנעו משליחת קבצים לאחר השעה 14:00, על מנת להימנע מחריגות בלוחות הזמנים.

לקוח יקר, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות הרינו לעדכנך, כי בקבלת השירותים ממס"ב אנו רואים אישור לכך, כי קיבלת את הסכמתם של כלל הגורמים אשר המידע אודותיהם מועבר על ידך למס"ב, וכי לא קיימת כל מניעה חוקית או אחרת מלהעבירו. הודעה זו תיכנס לתוקף עם ביצוע פעולה על ידך במערכות מס"ב. תוכל לשנות את אישורך זה באמצעות פניה אלינו תוך 7 ימים ממועד הפעולה.

חץ שמאל
חץ ימין
סגירה

מדריך לשינוי סיסמה בתוכנה

שלב 1

מדריך זה נותן מענה ללקוח המעוניין לשנות את סיסמתו / שכח את סיסמתו בתכנת החיובים של מס"ב.

    • בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:
      במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום
      – יש לעבור ישירות לסעיף 2.
      במקרים של שיכחת סיסמה – יש לפנות בשלב ראשון למחלקת לקוחות לקבלת זיהוי משתמש וסיסמא ראשונית, על גבי טופס נ-לק 277, כמוצג בדוגמה:

שלב 2
    • כניסה למערכת
      יש להיכנס לתכנת מס"ב באמצעות לחיצה כפולה על אייקון התוכנה.

שלב 3
  • כאשר שם המשתמש והסיסמה ברשותך יש לבצע כניסה לתוכנת מס"ב, וללחוץ על "שינוי סיסמא".

     

     

שלב 4
  • בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום -יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה הנוכחית הקיימת.
    במקרים של שיכחת סיסמה – יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה הראשונית, כפי שהתקבל ממס"ב (נ-לק ,277 סעיף 1).את השם משתמש והסיסמה יש להקליד בחלון שנפתח ולהקיש "אישור".

     

שלב 5
  • שינוי סיסמה
    בחלון שנפתח יש להקליד בשתי השורות את הסיסמה החדשה.
    חוקיות הסיסמה: על הסיסמה להיות בין 4-6 ספרות לא עוקבות או זהות יותר מפעמיים ברצף.
    לסיום יש ללחוץ על "אישור".
    יש לשים לב! סיסמה שתישכח תחייב הגדרת המשתמש מחדש כולל משלוח הטפסים החתומים.

     

שלב 6
  • בסיום התהליך
    תתקבל ההודעה: "סיסמא הוחלפה בהצלחה"
    כעת לחץ על כפתור "יציאה".

     

    במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום – התהליך הסתיים עם קבלת ההודעה "סיסמא הוחלפה בהצלחה".

שלב 7
  • במקרים של שיכחת סיסמה –
    יש לציין בעמוד "הודעה על זיהוי משתמשים המורשים לשדר קבצי חיובים והוראות ביצוע" בקובץ ה PDF שקיבלתם, את תאריך שינוי הסיסמא ולהחזירו חתום לפקס שמספרו: 03-5268051.
    יש לוודא את קבלת הטופס וסיום התהליך מול מחלקת לקוחות- 03-5111550.

חזרה לרשימת המדריכים

שלב 8
שלב 1 מתוך 8
עודכן לאחרונה: 14.7.25