מדריך לשינוי סיסמה בתוכנה
שלב 1
מדריך זה נותן מענה ללקוח המעוניין לשנות את סיסמתו / שכח את סיסמתו בתכנת החיובים של מס"ב.
-
- בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:
במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום – יש לעבור ישירות לסעיף 2.
במקרים של שיכחת סיסמה – יש לפנות בשלב ראשון למחלקת לקוחות לקבלת זיהוי משתמש וסיסמא ראשונית, על גבי טופס נ-לק 277, כמוצג בדוגמה:
- בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:
שלב 2
-
- כניסה למערכת
יש להיכנס לתכנת מס"ב באמצעות לחיצה כפולה על אייקון התוכנה.
- כניסה למערכת
שלב 3
- כאשר שם המשתמש והסיסמה ברשותך יש לבצע כניסה לתוכנת מס"ב, וללחוץ על "שינוי סיסמא".
שלב 4
- בהתאם לצורך הדרוש יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום -יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה הנוכחית הקיימת.
במקרים של שיכחת סיסמה – יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה הראשונית, כפי שהתקבל ממס"ב (נ-לק ,277 סעיף 1).את השם משתמש והסיסמה יש להקליד בחלון שנפתח ולהקיש "אישור".
שלב 5
- שינוי סיסמה
בחלון שנפתח יש להקליד בשתי השורות את הסיסמה החדשה.
חוקיות הסיסמה: על הסיסמה להיות בין 4-6 ספרות לא עוקבות או זהות יותר מפעמיים ברצף.
לסיום יש ללחוץ על "אישור".
יש לשים לב! סיסמה שתישכח תחייב הגדרת המשתמש מחדש כולל משלוח הטפסים החתומים.
שלב 6
- בסיום התהליך
תתקבל ההודעה: "סיסמא הוחלפה בהצלחה"
כעת לחץ על כפתור "יציאה".במקרים של שינוי סיסמה באופן יזום – התהליך הסתיים עם קבלת ההודעה "סיסמא הוחלפה בהצלחה".
שלב 7
- במקרים של שיכחת סיסמה –
יש לציין בעמוד "הודעה על זיהוי משתמשים המורשים לשדר קבצי חיובים והוראות ביצוע" בקובץ ה PDF שקיבלתם, את תאריך שינוי הסיסמא ולהחזירו חתום לפקס שמספרו: 03-5268051.
יש לוודא את קבלת הטופס וסיום התהליך מול מחלקת לקוחות- 03-5111550.
שלב 8
עודכן לאחרונה: 14.7.25